SOCIAL MEDIA

maanantai 25. marraskuuta 2013

Joululahjashoppailua

Ihan älyttömän pitkä aika kulunut siitä, kun oon viimeksi päässyt kirjottelemaan! Tänään kuitenkin olen päivitellyt blogin ulkoasua ja kasannut uuden bannerin, joten eiköhän nyt ole sitten postauksen paikka.


Tänään pääsin shoppailemaan joululahjoja! Tykkään siitä hommasta ihan hirveesti, vaikka tälläkin kertaa jäi vielä paljon ostamatta :D Siinä toisaalta on se hyvä puoli, että sitten saa lähteä uudestaan ostoksille!! Omituisinta kuitenkin oli ehdottomasti se, että keksin ensimmäisenä lahjan miespuolisille rakkailleni. Yleensä oon aivan pihalla vielä aivan liian lähellä joulua siitä, että mitä ostaisin, koska miehille on yksinkertasesti mun mielestä hirmu hankala ostaa lahjoja :D

Ennen oon ajatellu, että on helppo keksiä lahjoja esimerkiksi siskolle ja äidille, koska nekin on naisia ja luonnollisesti tiedän, mistä itse tykkäisin. Tänä vuonna kuitenkin ongelmaksi näyttää muodostuneen se, että oon sulkenu silmäni kaikelta kivalta, jotten sortuisi ostelemaan mitään ylimäärästä vaan koittaisin vähän säästääkin rahaa. Nyt kun multa sitten kysyttiin, mitä haluaisin lahjaksi, tulikin paniikki, kun en ollut pahemmin ajatellut asiaa!


Tykkään joulusta hirmusesti ja oon kuulemma liian ajoissa joulukynttelikköni kanssa, mutta höpönlöpön, kyllä niitä jo näkyy ikkunalla jos toisellakin! Tosiaan tarkoitus oli yhtenä iltapäivänä käydä ostamssa joulukynttelikkö, koska kaveri vinkkas, että ne on nyt edullisia. Juu, 7,95 euroa maksava kynttelikkö ei ollut kallis, mutta sen takia piti ostaa vielä 13 euron jatkojohto, joten se siitä kynttelikön edullisuudesta :D Pääasia kuitenkin, että on tunnelmallista! :)

Tosin, vaikka kuinka tykkään joulusta, tänään shoppailemassa ei ollut mukava kuunnella vielä joululauluja! Marraskuu on liian aikaista niiden soittamiseen :D


Ja lisää omituisia asioita: ostin tänään valmiit joulukortit! Koskahan viimeksi tällainenkin ihme on tapahtunut. Nyt vaan tuntuu, ettei viitsi ruveta askartelemaan kauheaa kasaa kortteja ja siks toisekseen tulee edullisemmaksi lähettää tavalliset kortit, koska joulupostimerkit on halvempia :D Ja korttejakin sai Tiimarista kymmenen kappaletta eurolla, joten pakkohan se oli sitten sortua!

Koulusta sen verran, että kohta on orientoiva harjoittelu suoritettu alakoulussa ja sitten mulle tuleekin älyttömän pitkä vapaa. Ensi tiistaina olisi tarkoitus lähteä Ylöjärvelle moikkaamaan perhettä ja kavereita. Samoin joulun ja uuden vuoden olen ajatellut viettää Ylöjärven päässä, joten kyllä nyt tulee korvattua sitten viikonloppuja, jolloin ei ole tullut sinne päin lähdettyä! Ja vielä tärkein asia, saan tänä jouluna elämäni parhaan joululahjan, koska tänään jäljellä 24 päivää inttileskeyttä!

2 kommenttia :

  1. ihanaa lukea sun juttuja pitkästä aikaa!! :) ja uus banneri on hirmu kiva <3 mäkin oon ihan joulufiiliksissä, lipitin eilen urakalla glögiä ja meinasin lähteä kans huomenna jouluostoksille! :) hassua että sä lähdet tiistaina ylöjärvelle ja mä tuun just silloin kuhmosta.. :D mut ihanaa miten sun inttileskeys on jo noin vähänä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni! <3 haha, glögi tuo joulutunnelmaa :D mä oon jo ekat joulutortut leiponu ja viikonloppuna ois piparkakut :) No eipä hirveesti keritä sit näkemään, jos aikataulut tollain menee! Ja se on ihan mahtavaa, et inttileskeys on kohta takana päin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)